GEREJA BETHANY NEDERLAND

 Getuigenis

 

 

Misschien heb je niet geloven in deze getuigenis, maar dit is een ongelooflijke opluchting optreedt in Ps. Alex da Graca, geboren in Nederland 9 juli 1954. Voor de 40 dagen die hij in een coma en in een toestand waarbij het niet mogelijk het lichaam te leven was. God gaf Zijn wonderen aan Bethany Church Pastor Hoofddorp, Nederland.

Zijn vrouw heeft ook een zeer grote rol voor Gods wonderen kunnen gebeuren. Rev. nu. Alex da Graca en vrouw, Pastor. Telly da Graca, geboren in Surabaya, 22 november 1956, te genieten van de zegeningen van God en getuigen over de grootheid van God, dat Hij heeft gedaan in hun leven waar ze ook zijn. Wat is er gebeurd? En hoe God hen heeft geholpen? Laten we eens kijken naar de volgende getuigenis door hen gesproken.

 

Hier is de getuigenis van Pastor. Alex da Graca

 

Op 28 december 2002 om 04:00 uur lokale tijd, zoals gewoonlijk mijn vrouw en op zoek naar de aanwezigheid van God. Dan om 06.00 uur hebben we persoonlijke gebeden elk met God. Na het bidden in privé, kreeg ik een vers in Mattheüs 03:11, waar staat: " Ik doop u met water tot bekering, maar Hij, die na mij komt, is sterker dan ik, en ik ben het niet waard om zijn schoenen. Hij zal u dopen met de Heilige Geest en met vuur. "  Gedaan bidden, 08:00 Ik ging naar de badkamer. Plotseling voelde ik pijn over mijn hele lichaam. Op dat moment was ik nog steeds in staat om de pijn te weerstaan. Ik mijn broer te bellen in de wet, maar hij kan ook niets doen. Ik heb geprobeerd om omhoog te gaan naar de tweede verdieping te zoeken naar mijn vrouw die aan het bidden was in onze kamer, en mijn vrouw krijgt nog steeds bidden. Hij was verrast om me te zien en hielp me om in bed te krijgen, zodat ik kon stel Mijn. Mijn vrouw onmiddellijk de dokter gebeld. In een telefonisch gesprek, vroeg de dokter allerlei vragen, maar ik ben niet fysiek in staat om pijn te weerstaan. Niet lang voordat de ambulance kwam.

 

Ziekenhuis die toevallig dicht bij huis te zijn, was ik in de x-ray, maar ze niet iets vreemds in mijn lichaam te krijgen. Dan is de dokter onderzocht mij door een slang in mijn lichaam. Nieuwe artsen konden iets te vinden, dat er sprake is bloeden in mijn lichaam. De dokter verklaarde ik nodig had om een ​​operatie te hebben, maar omdat de faciliteiten zijn niet beschikbaar in dit ziekenhuis, moest ik naar andere steden, te weten Amsterdam te worden verzonden. Op dat moment mijn vrouw vroeg wat ik krijg als het gebed vanochtend. Ik vertelde hem dat ik krijg Mattheüs 03:11. Toen vroeg ik hem, wat hij krijgt? Mijn vrouw zegt dat hij kreeg woord van de Heer van herstel. Ik geloof dat dit vers komt van de Heer, die zal werken in mij. Toen was ik klaar om de operatiekamer te voeren. Voor de operatie we bidden dat de Heer openbaart Zijn kracht. Sindsdien had ik geen zelfbewust opnieuw. Ik weet dat als ik in een coma gedurende 40 dagen na mijn ogen open op de veertigste dag.

 

Dus wat er gebeurde tijdens de 40 dagen coma, na het verhaal van mevrouw Telly da Graca

 

Ik werd verteld door artsen dat de grote vaten (aorta) mijn man off van haar hart. Typisch, met zulke grote bloeden maximum van drie uur een persoon zou niet overleven. Praise God van 08.00 tot 17.00 uur mijn man nog leefde. Tijd van de bloedvaten van het hart, volgens de artsen, alle organen van zijn lichaam kreeg niet zuurstof, bloed enzovoort.

 

In Nederland, voor het uitvoeren van de operatie, moet de arts eerst toestemming te vragen aan de familie. Omdat de operatie wordt uitgevoerd tussen leven en dood. Maar ik geloof dat het leven en de dood van een persoon is in de handen van God. Op dat moment voelde ik me niet ongerust. Ik zeg alleen maar, wat is het beste dat kan worden gedaan voor mijn man doe. Als deze God laten gebeuren, zeker God zelf zal ingrijpen en helpen mijn man. We waren uitgenodigd om het ziekenhuis de medische apparatuur allemaal gebruik van de machine. Eenmaal in de operatiekamer, moeten alle organen worden gestopt, bijvoorbeeld, nieren, was er al 10:00, werd ik geadviseerd om naar huis te gaan als gevolg van deze operatie is vrij zwaar en lang duren. Ik ging naar huis en er was niets dat ik kon doen, behalve bidden. Ik verzamel de kerk gebed team. Met 5 personen dit gebed, bidden wij, vanaf 24.00, te wachten op een telefoontje van de dokter. Up om 5.00 uur met onfeilbare. Er zijn inderdaad een aantal gebeden die moe waren en viel in slaap. Maar ik blijf met vaste lof en God aanbidden. Heilige Geest herinnerde dat ik brak bidden, dan is er iets onverwachts kan aan mijn man.

 

Terwijl ik loven en aanbidden God alleen, had ik een visioen in de operatiekamer, waar mijn man was in de chirurgie, die op een groot deel van de engel van de dood, omdat ze zo'n zeer walgelijk. Ik was bang op dat moment. Ik schreeuwde het uit tot God om te kunnen omgaan met wat ik zag in deze visie. Ik bad des te vuriger met luide stem. Ik zeg dat alles wat er gebeurt op dit moment, de God in controle. Ik herinner me de autoriteit die God heeft gegeven aan de gelovigen. Ik wierp en verwierp de doodsengel was uit de operatiekamer in de naam van Jezus meerdere malen te komen. Plotseling werd de engel van de dood is verloren, en vervangen door een helder licht, als een laserstraal, die gericht is op mijn man. Ik voelde Gods aanwezigheid buitengewoon. Stipt om 05:00 ging de telefoon en ik bad des te vuriger, om kracht te krijgen in de tijd om het nieuws van de dokter te horen. Mijn moeder pakte het op en van daar ik wist dat er niets ergs signalen uit het telefoongesprek. Godzijdank!

Opeens moest ik denken aan de Heer met lof, "Je bent een grote S'bab, Thy wonderbaarlijke daden ..." Ik ben erg blij, omdat God Zijn grote daden heeft gedaan. Om 6 uur sluiten Ik gebed met liederen van dankzegging. Op dat moment, in een visioen zag ik een straaltje bloed. Ik geloof dat God heeft de overwinning gegeven aan mij en echtgenoot.

 

Twee uur later bezochten we hem Sir Alex, de dokter zei dat de operatie was een succes, maar dit is slechts het begin. De eerste keer dat u inlogt, zie ik het gezicht van Sir Alex veranderd en dat er alleen maar licht. Ik vroeg de Heer, waarom kan ik niet zien het gezicht van mijn man? God herinnert de gebeurtenissen van Mozes, die de heerlijkheid van God zag. Ik fluisterde haar man met woorden van leven, " je hebt gewonnen herhaaldelijk ". Ik geloof dat door het Woord van God gegeven en zal worden voldaan.

Dan, mijn broer kwam binnen en hij was ook verrast om het gezicht van mijn man te zien, evenals degenen die kwamen op bezoek was mijn man zag zijn gezicht schijnt. God is ongelooflijk. Ik besloot om Sir Alex te houden en door artsen, kregen we de gelegenheid om hem bezocht 24 uur.

 

Artsen beweren dat de organen doet mijn man helemaal niet functioneren. De eerste, de artsen zei dat zijn nieren functioneren niet. Het mag gezegd worden 98 procent van de situatie is zeer ernstig en als hij herstelt, zou het leven in een rolstoel zijn. Verrassend, toen de dokter zei dat, ik voel me niet angstig, eigenlijk voel ik me rustig en een groot hart. Vervolgens met geloof en moed Ik vertelde de dokter dat "Het zei de dokter, maar ik heb een dokter vooral artsen, die wijsheid geeft aan de arts, zodat ik mijn man kan helpen voor een volledig herstel." De dokter gewoon glimlachte naar mijn woorden.

 

Een paar uur later, weer krijg ik het nieuws dat mijn man bloed tekort. Artsen beweren dat deze patiënten zijn erg duur als gevolg van een veel zuurstof en bloed te brengen in het ziekenhuis. Dan, mijn man gecontroleerd met verschillende gereedschappen opnieuw. Dit proces duurt tot meerdere malen, maar de heer Alex is niet zo goed gerealiseerd. Dagenlang was ik te wachten op mijn man is niet zo goed gerealiseerd. Een keer vroeg ik de dokter waarom mijn man niet te hebben gerealiseerd? Uw arts verklaarde dat mijn man zeer groot bedrijf, dus kan niet worden verwacht dat snel gerealiseerd. Na een week, de dokter zei dat mijn man was in een coma en het zou moeten zijn. Vanaf de achtste dag, mijn man hele lichaam begon te zwellen als een ballon, omdat de nieren niet functioneert en moet worden in de mediale machinaal. De arts verklaarde dat mijn man had een levenslange dialyse. Toen ik hoorde dat ik zei "nee". Ik ging naar huis en bad tot God om te zeggen dat als mijn man moet dialyse doen, want het is natuurlijk heel vervelend als de dienaar van de Heer. Ik huilde en bad. In het ziekenhuis, werd ik de hand van mijn man houden en bidden tot God voor genezing. Na het bidden, verzekerde God Ik zal haar man te genezen.

 

Mijn man op het voorhoofd twee keer. Voor de derde keer, want ik heb gebeden tot God, dus ik vertelde de dokter niet te didialis of opnieuw behandeld door de machine. Artsen ook volgen op mijn woorden. Gedurende zeven dagen Ik bid dat de Heer genezing heeft gedaan. God zij dank, de achtste dag van de nier van mijn man is weer normaal, hoewel hij was nog steeds een beetje gezwollen. Na dat de Heer deed me denken aan mijn man gezalfd met olie. Ik doe wat God zegt, ik nam de zalfolie en zalfde haar man gedragen van hoofd, lichaam, tot teen aan hun door God gegeven genezing te uiten.

 

De volgende dag, mijn man longinfectie veroorzaakt door bacteriën die in of vanuit zijn eigen lichaam. Vervolgens heb ik bleef bidden voor genezing. Prijs de Heer, de Heer genas van een longinfectie. Na de longen, zijn lever aandoening tot een bleek en geel lichaam. We bidden weer. Prijs de Heer, God gaf genezing. Dan hersenen van mijn man in de test, omdat het niet de lucht-reactie. Ik was geschokt en bidden weer. Op dat moment begon ik te bellen Pastor. Dr Abraham Alex Tanusaputra in Surabaya. Hij bad voor mijn man genezing en kracht voor mij en de familie. Toen riep ik Pastor. Dr Ir. Niko Nyotorahardjo, bad hij ook dezelfde genezing. Dan heb ik ook vragen om gebed, Pastor. Jacob Kurien, Pdt. Amos Jayaratnam.Doa hen allen, die net is vragen mijn man als ik kan worden toegestaan ​​de Heer om een ​​remedie te krijgen, en om de naam van God te verheerlijken. Mijn geloof groeide sterk en ik denk dat de gebeden van de rechtvaardige God zeker beantwoord.



Na de gebeden, de situatie van mijn man begon te verbeteren. Ik was eigenlijk verwacht een coma duurde 30 dagen, maar na 30 dagen voorbij, het is niet zo goed gerealiseerd. God gaf een verklaring door middel van een gebed dat mijn man stond op dag 40. Het woord is ontstaan ​​die me leerde de beloften van God te geloven. Toen zei ik tegen de gebeden van de kerk die nu niet bidden voor genezing, maar bid voor dankbaarheid dat mijn man is herrezen Heer. Precies 40 dagen stond hij! Godzijdank.

 

 

Wat Pdt. Alex da Graca voelen wanneer coma 40 dagen? Hier is zijn verklaring.

 



In het lichaam of buiten het lichaam weet ik niet. Op dat moment was ik als een droom om een ​​cruise boot varen beklimmen. Ik meliaht kapitein en werknemers het dragen van witte kleren. Ze spreken Russisch. Ik zag mijn vrouw en vrienden dienaren van God deelnemen. Na het rijden rond in Amsterdam, verzenden we uit van Nederland, we in de uitgestrekte oceaan ingevoerd. Ga dan naar het noorden, via Helsinki, Finland, en ging naar Moskou. Tijd in Moskou, hebben we de hele stad en in de bergachtige regio, de Kaukasus, de Zwarte Zee, de Bosporus, en ging naar Israël. Middellandse Zee, ik heb echt genoten van deze reis. Zodra we in Spanje en uiteindelijk weer terug naar de stad Amsterdam. Plotseling werd ik wakker en opende mijn ogen en het blijkt dat ik in het ziekenhuis lag, in de ICU.

 

Ik weet niet de betekenis van de droom, maar ik heb hersteld. En de eerste keer dat ik wil doen is het volgen van de TRC in Amsterdam, hoewel niet goed genezen, want mijn lichaam was slap. Aangekomen op de plaats waar ik een ontmoeting met één van de dienaren van God uit Jakarta. Riep ze me zien. Na de TRC, kreeg ik een uitnodiging om seminar bij te wonen in Moskou. Ik was verbaasd omdat het gaat over de droom. Ik heb iets van God, dat ik in Europa zullen reizen. Prijs de Heer, de Heer herstelde mijn lichaamsdelen en ook mijn bloed is vervangen door het bloed van Christus.

 

Getuige voor de Heer

 

Het nieuws van mijn man die dit ervaren pijn kon de hele dienaren van God in Nederland te schudden. Door middel van dit evenement, waar we ook zijn, we zullen getuigen over deze grote gave van God. Door deze getuigenis Ik ben er zeker zal een zegen zijn voor veel mensen. We zullen zien de heerlijkheid van God geopenbaard door het lijden dat we ervaren. We krijgen een vers in Jesaja 52: 13-15. Uit dit alles gaan we terug de lof van God. Goede God, Zijn ongelooflijk en volmaakte liefde. De volmaakte liefde van Christus, die ons zal perfectioneren. Amen.

 

 

Successful Bethany Families  |  copyright Gereja Bethany Nederland.